vrijdag 1 juni 2012

Op controle

31 mei controle bij Dr. Jie

Gisteren was het weer zover ik moest op controle bij Dr. Jie.
Het is altijd spannend en ik denk dat dit ook zo zal blijven.

Nou in ieders geval ben ik trots dat mijn waardes zich goed houden.
Ik zit in een rustig vaarwater.
M-proteïne : was in maart: 6.0 / mei: 5.4
Calcium : was in maart 2.6 / mei 2.58

Nu duikt er echter nog een ander probleempje op. Mijn lever waardes
zijn te hoog. De praktijkondersteuner van mijn huisarts had dit in April
al kenbaar gemaakt.
Maar gezien ik in Mei op controle moest, hebben wij gelijk alle lever waardes
opnieuw laten controleren.
Ja en dat is dus even niet goed. Gisteren gelijk weer bloed moeten laten
prikken, na de volgende week krijg ik een echo en daarna de uitslag.

Dus het is weer SPANNEND, ik rol van het een in het ander.
Vandaag had ik dan ook het gevoel dat er een donkere wolk boven mijn hoofd
hangt.

Ik houdt jullie in ieder geval op de hoogte.
Lieve groet van mij Yvonne

4 opmerkingen:

  1. Lieve Yvonne hoe is het gisteren gegaan?
    Je moest toch voor een echo. Hebben ze iets gezegd?

    Lieve groet van Rona

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Rona,
    De echo staat voor de 13e juni gepland.
    Heb afgelopen dinsdag mijn APD infuus gehad.
    Zodra ik meer weet laat ik je dit direct weten.

    Lieve groet Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje Yvonne. Een reanimatie. Dat is toch wel heftig hoor. Is het allemaal goed afgelopen?
    Ik hoop dit echt niet mee te maken. Liters bloed dat doet me niet zo heel veel. Dan praat ik over een litertje of 4. Dat gieteren we er zo weer aan de boven kant in.
    Een reanimatie is toch iets heel anders, zo plotseling.

    Ik wacht met spanning op bericht van jou, betreffende je gezondheid.
    Kijk dagelijks op je site.

    Lieve groeten van Rona

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rona,
    Diegene die gereanimeerd is, ligt bij het laatste wat ik gehoord heb in coma en in koelbed. Heeft toch langer geen zuurstof gekregen, maar door tomeloze inzet van vrijwilligers en naderhand door een 9 man sterk vakkundig personeel is hij er nog. Hoe dit afloopt weet niemand. Maar goed het beste maar hopen.
    Vanaf gistermiddag had ik het gevoel dat ik een buikgriep ging krijgen, manlief had het de afgelopen week ook. Maar bij mij was het toch net weer even anders - pijn links in mijn boven buik - echt niet lekker voelen - met emmertje onder de arm lopen- en zojuist een lichte hap gegeten. Ik denk dat het gewoon tijd wordt voor die echo - nou die staat dinsdag morgen op het programma, en ja de uitslag is voor de 25ste juni gepland. Maar goed WACHTEN leren wij wel. Tot zover, alvast een mooie zondag en de groetjes van mij Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen