vrijdag 15 november 2013

Vandaag laatste controle bij Dr. Jie voor het jaar 2013

Vandaag mijn bezoek aan Dr. Jie gebracht.
En hij zegt nog altijd : dat ik in een rustig vaar water zit.
Alhoewel de waarden toch blijven stijgen met 10e puntjes.
M. Prot.  6.5  /  Calcium  2.86  /  Kreat  50  /  HB  8.7

Vandaag heeft de arts ook hardop zijn gedachten laten gaan.
En gezien ik nu 2 jaar aan de hoge dosering APD zit, ga ik deze in December voor de laatste keer krijgen. :-)

En start ik per Januari 2014 om de 3 maanden met de onderhouds dosering van 30 mg. Dit betekent een klein uurtje ziekenhuis, voor het infuus.

En om de 3 maanden controle bij de dokter.
Ook ik had mijn gedachten laten gaan, en zei dan ook dat ik na
mijn berekening per februari 2014 zeker in het traject kom van
Wait and See. Blijkt dat ik reeds in dit traject zit.
Dus vandaag is dan ook eindelijk het kwartje gevallen. Maar ja beter laat als nooit.

Was dat ik nog een vraag had, vanaf wanneer de waarden blijven stijgen er gestart gaat worden met een behandeling. Ik dacht dat bij 20 of 25 M.Prot. ergens begonnen zou worden.

Blijkt echter dit niet het geval te zijn. Wanneer er problemen optreden met de nieren en of bloed armoede en of bot problemen optreden. Dan zal ergens gestart worden met een behandeling. Maar goed hier hoef ik nog niet over te piekeren.
Ik denk dat dit het laatste bericht van 2013 zal zijn. En zal ik weer met meldingen komen in 2014, wanneer ik mijn bezoek bij de dokter weer achter de rug heb.

Dan wil ik jullie allemaal alvast hele mooie Feest dagen toe wensen. En een goed en vooral gezond 2014. En dank dat jullie mijn Blog volgen/lezen.

Harte groet Yvonne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten