zondag 23 september 2012

Op Controle

Hallo,

Vrijdag stond de controle bij Dr. Jie op het programma. Ook deze ronde had ik weer vragen op papier gezet.

Eigenlijk kan ik over Kahler kort zijn, gelukkig maar.
De bloed waarden blijven stabiel.
Wat wil een mens nog meer. Yvonne HAPPY !!

Alleen de lever waarden blijven stijgende :-(
En natuurlijk kwam de vraag hoe het met mijn suiker is.

Ja en die zijn ook niet goed, zo blijkt op de controle bij de praktijkondersteuner.
Zit momenteel op 6 tabl. per dag - hier kan eventueel nog één nieuw tabl. bij komen, en anders wordt het
INSULINE.

Dit wil ik dus helemaal niet, maar goed wij zien het wel over 5 weken.

Ja en Kahler & Diabetisch geen prettige combinatie.
Mijn verhaal is deze ronde kort, ik heb even niet veel te melden. Nu weer op naar mijn APD, iedere eerste dinsdag van de maand.

Ik hou jullie op de hoogte, lieve groet van mij.

1 opmerking:

  1. Ha Lieve Yvonne.

    Ontzettend gefeliciteerd met de stabiele Kahlerwaarden. Toch elke keer spannend. Brrrr volgens mij durf je het eerst gewoon niet aan te horen en als het dan goed is, is daar de opluchting.
    Ja de leverwaarden dat is niet zo erg fijn. Die lever heb je toch echt nodig hoor. Weten ze inmiddels al waar dit door wordt veroorzaakt. Ik neem aan dat ze dit wel uitgezocht hebben of gaan doen.
    Wat betreft de diabetes, misschien is het toch wel slim om op insuline over te gaan. Die tabletten zijn misschien ook weer niet goed voor je lever. Je lever is één van de opruimers in je lichaam. Maar nu voorlopig ben je weer even van de controles af. Is het 2 of 3 maanden die er tussen den bloedcontroles zitten. Ik heb nog geen ervaring hiermee. Ik heb afgelopen vrijdag bloed afgegeven en ga woensdag zelf even in de computer in het ziekenhuis kijken. Spannend maar eigenlijk vind ik het ook weer niet omdat ik er toch niets aan kan veranderen. Als het gestegen is komt er wel weer een behandeling en het zal toch wel een tijdje wegblijven nu. Ik heb genoeg oorlog gevoerd.

    Lieve Yvonne doe je de groetjes aan Martin en na de vakantie komen we langs.
    Groetjes Rona

    BeantwoordenVerwijderen